Thursday, August 25, 2011

ჩემი ქალიშვილი

ნახევარი საათი გავითიშე.
ჩემს გოგოზე ვფიქრობდი.
ხო გადავწყვიტე შვილი გავაჩინო.
გოგო იქნება და ლაილას დავარქმევ.
დედაჩემმა მითხრა, 9 თვე როგორც გინდა ისე ატარე და გაჩენის მერე დაგეხმარები გაზრდაშიო.
ამაზეც მადლობელი ვიქნები.

შეიძლება ხალხს გაუკვირდეს, მარა საუკეთესო დედა ვიქნები. ერთ-ერთი საუკეთესო.
მზრუნველი და მოსიყვარულე. ჩემი შვილი თავზე მეტად მეყვარება და ეს მას ეცოდინება.
ვეტყვი რომ, ყველანაირი სიყვარული შეიძლება შეიცვალოს და დედაშვილურს ვერაფერი შეცვლის.
შვილს მოვანათლინებ ისეთ ადამიანს, ვინც ეკლესიასთან ახლოს იქნება. იქნებ ის მაინც დადგეს ჩემზე უფრო მორწმუნე.
იქნებ სულაც მონაზვნობა მოუნდეს. არ დავუშლი.
ბალეტზე ვატარებ ლაილას. იქ ისწავლის რა ძნელია რაღაცა მნიშვნელოვანს მიაღწიო.
ლაილა მკითხხავს მამაჩემი ვინააო და ვეტყვი ჯერ პატარა ხარ, გაიზრდები და გეტყვითქო.
ჩემი გოგო ყოველთვის იგრძნობს ჩემს სიყვარულს. ამან შიძლება ოდნავ გაათამამოს, თუმცა არ გაფუჭდება.
როგორ შეიძლება ჩემი შვილი ცუდი იყოს.
ოქროს კულულები და ცისფერი თვალები ექნება.
ძალიან მტკიცე ხასიათი ჩამოუყალიბდება. არ იქნება ნაზი.
ლაილა კარგად ისწავლის, ჭკუით მამამისს დაემსგავსება.
ჩემ გოგოს დაქალი ეყოლება და ეს მე ვიქნები.
რა ეგოისტი ვარ ^^ :დ
გზაზე გადასვლისას ხელს ჩამკიდებს. მთლიანად ექნება ჩემი ნდობა და იმედი.
ეცოდინება, რომც როგორც არ უნდა გაუჭირდეს, მე მის გვერდით ვიქნები.
ადრე გამითხოვდება ლაილა.
გულზე ვუმკურნალებთ ლაილას.

ძალიან მიყვარხარ ჯერ არ დაბადებულო, ჩემო შვილო. <3

4 comments:

  1. რა ლამაზი ამბავია :*
    მეც გავაჩენდი... :(

    ReplyDelete
  2. ra sayvareli postiaa <3<3<3 da eg saxelic dzalian miyvars

    ReplyDelete
  3. madloba natiko :*

    ragac periodi maqvs martla dzalian mindada ufro da ufro xshirad vfiqrob

    ReplyDelete